sobota, 1 czerwca 2013

Nowe wyzwanie :)

Witam :) Dziś wielkie sprzątanie i pakowanie. Kolejne podania wysłane. Co do pytania z  wczoraj, mój pierwszy dzień pracy wyobrażam sobie stresująco ale też ekscytująco, dzięki nowym doświadczeniom. Było też miejsce podpisane: Zainteresuj nas swoją osobą. Kurcze, sporo o tym myślałam, w końcu doszłam do wniosku, że żyje się raz i najzwyczajniej... ułożyłam sobie rymowankę :) W końcu nikt mnie tam nie zna, ewentualnie pomyślą, że brak mi czegoś w głowie :)

"Nie ulga wątpliwości, 
weszłam w okres dorosłości.
Mam ogromną motywację, 
podjąć pracę w te wakacje. 
Doświadczenie mam zerowe, 
ale za to sprytną głowę. 
W mig wszystkiego się nauczę, 
bo to jest potęgi kluczem. 
Będę dobrym pracownikiem, 
nie leniwym osobnikiem. 
Praca w tej firmie jest moim marzeniem, 
chcę móc cieszyć się jego spełnieniem."


Podejmuję sobie wyzwanie ;) Praca nad udami i dolną partią brzuszka według tej rozpiski. Ktoś podejmuje? Pochwalę się efektami <3 Objaśnienie jest w  prawym dolnym rogu, kreska pionowa=nożyce pionowe, kreska pozioma= nożyce poziome. :) Ćwiczcie ćwiczcie ćwiczcie! To sama przyjemność.
Już pół godzinki dziennie poprawi wasz nastrój i wygląd.

Pobrane z I Love Fit
POLECAM!

Today is the day of cleaning and packing a suitcase. I sent more aplications and now I'm waiting for calls :) My answer for question from yesterday : First day in job would be stressful but exsciting by new experiences. I decided to take up challenge, with exercises on the picture abow. There are crisscross and flutter kicks. Plumb-line is flutter kicks and level-line is crisscross. 




Wiem, że się powtarzam, ale jeśli chociaż jedna osoba dzięki temu dołączy do bazy, będę szczęśliwa :)
Obrazek jest linkiem.
Zastanawialiście się nad tym, by znaleźć się w rejestrze dawców szpiku? Może wasz genetyczny bliźniak potrzebuje Waszych komórek macierzystych?
Ty możesz podarować komuś szansę na nowe życie! Już dziś możesz zarejestrować się jako potencjalny dawca szpiku. Ja już czekam na zestaw do rejestracji, a Ty? 

13 komentarzy:

  1. chętnie bym podjęła wyzwanie ale coś czuje że nie wytrwam :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny wierszyk:) Oryginalnie. Trzymam kciuki za wyzwanie i nową pracę:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna rymowanka, mysle ze im sie spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już teraz ty :)
    http://today-is-a-great-day1.blogspot.com

    Fajna rymowanka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też szukam pracy, jak na razie ciężko mi to idzie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łatwo nie będzie, przekonałam się o tym na własnej skórze :) Dziękuję, za komentarz :)

      Usuń
  6. a gdzie pracujesz ? :)
    ja niestety nic sobie nie znajdę, bo nie ma co ;c
    ciekawa ta rymowana ja bym pewnie takiej nie ułożyła haha :)
    malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie pracuję, jestem w trakcie poszukiwania :) dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  7. Thank for your comment honey :) Kisses

    OdpowiedzUsuń