sobota, 8 czerwca 2013

Home, sweet home.


 Moi towarzysze ze zdjęcia powyżej, za którymi okrutnie tęskniłam. Jak się zapewne domyślacie, weekend spędzam na wypoczynku w domku. Oderwanie od zgiełku, chwila wytchnienia, ciszy i spokoju. Ładuję akumulatory pozytywną energię na cały przyszły tydzień. Staram się wykorzystać dobrze każdą chwilę tutaj, dlatego post będzie niezbyt długi ;) Muszę nacieszyć się zwierzakami, rodzicami i dzieciakami. Wczoraj dojechałam dosyć późnym wieczorem, wszystko przez okropne korki na wyjazdowej drodze. Wyspałam się w swoim wygodnym łóżeczku, rano posprzątałam w domu. Właściwie czuję się, jakby to był standardowy dzień w domu, jakbym nigdzie nie była, zupełnie jak tydzień temu. A byłam i tutaj muszę się pochwalić, że dostałam pracę. Wczoraj zadzwoniła do mnie miła Pani i od poniedziałku zaczynam szkolenie. Osiem dni, od 9 do 15, czyli taki mały powrót do czasów szkolnych. Przyswajanie wiedzy z zakresu ubezpieczeń i systemów, bo to infolinia dla agentów. Na początek, dobre i to!
Wracając do mojej mamy, prezent był chyba trafiony. Kupiłam bluzkę i pasujące do niej naszyjnik i bransoletkę. Były też kwiaty i czekoladki. Teraz wyrwałam się na chwilę z grilla, bo mój brzuch jest już pełny a tam tyle smakołyków <3
Przyszedł do mnie także formularz rejestracyjny. Wypełniłam go szybko, zrobiłam wymaz i w poniedziałek będę odsyłać. Jak narazie, wszystko idzie po mojej myśli. Miejmy nadzieję, jak najdłużej.


My friends from picture above, whitch i missed a lot! I'am spending this weekend at hometown. It is free time for me and my family. The little rest before next week. Finally I got job. I will start the job training, It will be to span from monday to next wednesday (eight days).
Today is my Mum birthday, we have barbecue, so the post is short. I bought her blouse, necklase and breacellet. She seems to be happy. I hope so!
xoxo kiss!

14 komentarzy:

  1. Świetny blogg ^^
    Zapraszam na obserwowanie mojego bloga :
    http://livethedream-zk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca na infolinii jest bardzo ciezka, wiec zycze sily!

    OdpowiedzUsuń
  3. Congratulation for your job. I can understand that you miss your family and these cut pets

    You ask me for blogging in english. I'm sorry my English is too bad for that, but i got a translation button on my blog. I mean for your mum... ;)

    I hope you have a great times with your family and celebrating your mums birthday. I'm sure she is happy with her gift from you.

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely pets ❤❤❤
    kiss,
    wwww.detailsdestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w nowej pracy :)
    http://malinoweekropleedeeszczu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia!!

    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely pets! i like the cats!!
    Kiss
    http://bysilviarodriguez.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aww such cute pets! Have a lovely time back home.

    Hannah x
    http://b-l-a-b.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zwierzaczki! Powodzenia na szkoleniu! Łąduj te akumulatory!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely pets! :-)

    Blythelifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń