niedziela, 9 czerwca 2013

Warsaw again.

Znowu w stolicy. Właśnie dotarłam do mieszkania i padam, po trzech godzinach drogi. Siostra u chłopaka więc pokój mam cały dla siebie. Weekend minął wyjątkowo szybko, chyba nawet zbyt szybko. Jakoś ciężko było mi znów tu jechać. Właściwie z jednej strony chciałam a z jednej nie, w końcu to zmiana trybu życia i dopiero zaczynam się przestawiać. Nie denerwujcie się więc, jak będę sobie czasami marudziła na ten temat :) Z rodziną jestem bardzo związana, czasami oczywiście zdarzają się gorsze dni czy sprzeczki, ale generalnie wskoczylibyśmy za sobą w ogień. Doceniałam to wcześniej, oczywiście, tylko teraz bardziej to dostrzegam. Może wydać się wam to zabawne, ale teraz trochę to przeżywam.Nigdy nie opuszczałam mojego miasta na dłużej niż miesiąc i zawsze miałam świadomość, że po tym okresie wrócę i będzie tak jak przedtem. Teraz mimowolnie mam przed oczami wizję, w której po prostu opuściłam rodzinny dom i nie będę mogła nagle pomyśleć sobie 'wracam na miesiąc'. Później na pewno przyzwyczaję się do takiego stanu rzeczy, to pewne i naturalne. W końcu każdy kiedyś opuszcza swój rodzinny dom i zaczyna życie na własny rachunek.
Macie to już za sobą? Pamiętacie, jakie emocje towarzyszyły Wam przy tych życiowych zmianach? A może to dopiero przed Wami?

Warsaw again. I had just arrived after 3 hours in car. I'm so tired... My sister is with her boyfriend in his home, she will back tomorrow after work, so I have all room for myself :) Weekend was so short for me... I wanted to stay at home more time but i can't... I know, I wanted this job and this life but I'm already missed my family and hometown. You may be laughing, but it is a big change for me. I'm very close with my family. I'm happy that i can live with one of my sisters here, but it is not the same. It may seems to be funny but it is hard for me now. I know that everyone in some time will do the same, will move from hometown, find job, live their own lives.
How about you? Do you live with your family or in another city? Do you remember your feelings when you were moved from your home?
xoxo kiss !!

Edit.

Wróciłam właśnie do domu ze szkolenia. Na chwilę obecną zakres moich obowiązków wydaje mi się trochę skomplikowany, ale wierzę, że w ciągu przyszłych kilku dni wszystko mi się rozjaśni :) Poznałam fajnych ludzi, grupa jest niesamowita, atmosfera jak marzenie, wszyscy złapaliśmy dobry kontakt i posiadam już malutką wiedzę z zakresu ubezpieczeń. Właściwie jest pozytywnie :) Po drodze zrobiłam małe zakupy i już gotuję rosołek. Dzisiaj będzie przepyszny deserek <3 Na załączonym obrazku :)

I had just come back home from job training. It was little fun but I'm little confused too. The people in my group are great! 


13 komentarzy:

  1. Bedzie dobrze, zawsze poczatki sa trudne. Ja tez jestem zwiazana z moja rodzina, a jednak teraz dzieli nas ogromna odleglosc.

    OdpowiedzUsuń
  2. ❤❤❤
    kiss,
    www.detailsdestyle.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie za kilka miesięcy czeka taka przeprowadzka na stałe i chociaż niezwykle mnie to ekscytuje, to jednak łapie czasem smutek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delicious!

    xx

    Nuevo post: Bomber!!

    http://belsyfashion.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie dobrze - musi być! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, że do mnie wpadłaś.

    Jasne, obserwujemy :).
    younglonelysoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Będzie dobrze! Życzę powodznia! Ja życiowych zmian jeszcze nie mam za dużych, ale kiedyś to nastąpi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ummm... yummi! love cakes!!
    xoxo
    http://www.bloglovin.com/blog/4487669/donkeycool

    OdpowiedzUsuń
  9. [W sumie to opowiadanie moje i koleżanki xD. Ale obiecuję,że będę Cię informowała.
    Bardzo fajny pomysł z tym pamiętnikiem. Też mam coś podobnego tylko moje to bardziej śmietnik ze wszystkimi rzeczami, które są mi "potrzebne" xD. Ale od czasu do czasu zajrzę do Ciebie, bo widzę, że masz tekst też po angielsku, a to bardzo się przydaje kiedy się człowiek dopiero uczy tego języka.
    W miarę możliwości proszę o szybki kontakt na gg, bo mam pewną sprawę, która nie może czekać.
    (Susanna xD )
    ]

    OdpowiedzUsuń
  10. win jewelry >> http://svenagrade.blogspot.com/2013/06/persunmall-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Yummy strawberry cake!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń