poniedziałek, 17 czerwca 2013

Rowerkiem przez stolicę :)

Tak wiem, długo nie pisałam ale nie z lenistwa! Przez kilka ostatnich dni nie miałam dostępu do internetu, oprócz tego w telefonie a w ten sposób komunikacja z Wami była niemożliwa. Na szczęście jednak wszystko wróciło do porządku i teraz znowu będę mogła codziennie zaglądać na Wasze blogi :) Ostatnio pisałam wam o tym, że przeniosłam się na nowy projekt 'SS'.  Dzisiaj zdałam test po szkoleniu teoretycznym, jutro zaczynam odsłuchy i kontakt z klientem. Lokalizacja w miejscu, które tak mi się podobało przepadło. Zostałam przerzucona na drugi koniec Warszawy. Całe szczęście, że trafiły tam wszystkie osoby, z którymi złapałam dobry kontakt. Dogadanie się z większością grupy nie sprawiło mi żadnego problemu. Ludzie są świetni! W piątek mieliśmy małą integrację po szkoleniu przy piwku a potem jak zwykle wybrałam się do domu. Po trzech dłuuugich godzinach w busie w końcu mogłam odetchnąć świeżym powietrzem i naładować akumulatory. Oczywiście, większość czasu spędziłam ucząc się na dzisiaj właśnie (i tu muszę się pochwalić, że test zdany był 24,5 na 25 punktów :)
Dzisiejszy dzień był aktywny, oprócz biegania po mieście wieczorem wybraliśmy się na rowerową wycieczkę po Warszawie, z osobistym przewodnikiem - naszym współlokatorem :)

Hello Dear!  I had no internet for last couple of days, but it is ok now :) I can finnaly write post for You and read your posts. Tomorrow I will start my job. The people from new group are great! We are get on well togethet! Today I was on bike trip with my roommates :) So fun!


3 komentarze:

  1. Szkoda, ze ta lokalizacja przepadla, ale jak ludzie sa dograni to jest wazniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia . Po za tym bardzo ciekawy blog , fajnie piszesz . Obserwuje cię i twój blog . Pozdrawiam cieplutko .
    http://mojmozg13.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice pictures!
    Have a great time at work, honey :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń