środa, 12 czerwca 2013

Po tylu dniach w końcu doczekaliśmy się słońca! Nie chciało mi się wchodzić do mieszkania nawet na chwilę, ale głód zwyciężył. No i obowiązki oczywiście. Rano zaspałam, nie zdążyłam sprzątnąć więc czekało to na mnie aż do popołudnia. Nie pisałam, bo byłam pogrążona nauką i zawalona materiałami ze szkolenia. Teraz też jestem, dodatkowo i podwójnie.  Miałam zacząć trzeci dzień szkolenia ale kiedy tylko weszłam na salę czekała na mnie, zresztą nie tylko, pewna propozycja. W naszym projekcie było za dużo osób, bo aż 19. Otrzymaliśmy więc możliwość przeniesienia się do projektu SS. Rozważyłam wszystko, za była oczywiście lepsza lokalizacja, możliwość bardziej elastycznego grafiku przy większych godzinach pracy, lepszy, nowszy i bardziej przejrzysty system pracy, mniejsza odpowiedzialność. Minusem było to, że musiałam opuścić grupę B-M, z której zdążyłam polubić już kilka osób. Było mi trochę smutno ale ostatecznie ja i siedmioro innych osób zdecydowaliśmy się na zmianę projektu. Firma wysłała po nas taksówkę, na miejscu otrzymaliśmy identyfikatory a na szkoleniu masę nowych materiałów. Mam sporo informacji do przyswojenia przez najbliższe kilka dni. No i szkolenie odbywa się od 8.00 do 15.00, nie będę mogła się więc wysypiać, jak do tej pory. Coś kosztem czegoś.
W tym tygodniu koniecznie muszę znaleźć chwilę na kino, widzieliście jakieś nowe filmy, które warto zobaczyć? Ja mam ochotę na Człowieka ze stali, zainteresował mnie zwiastun i aktor grający głównego bohatera ha ha :) Poza tym teraz czas na mój mały relaks, kierunek-park :) Jogging!!

The weather is finally great! I mean, clear sky, sun, high temperature. Love it! Perfect day. I was on my job training again, and i had opportunity to change the project. The location, system and earnings are better, so I decidet to agree. Now I'm on SS project with seven people from my group. The rest were stayed in B-M project. I will miss them <3. Now it's time for rest before hard learning so I'm going to jogging in park <3 Love you! xoxo

3 komentarze:

  1. Miłego joggingu w słoneeeczku !
    nie nie wiem jaki film ; )
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak to jest jak sie zaczyna, duzo materalow na poczatku do opanowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Here weather is also great hurray!
    xx

    http://bitoflemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń