piątek, 31 maja 2013

Jak wyobrażasz sobie swój pierwszy dzień w pracy?

Rety! Przez ostatnie dwa dni nie miałam chwili wytchnienia. Dwa dni bez ćwiczeń, wyobrażacie to sobie? Dzisiaj musiałam wszystko nadrobić, więc obecnie padam ze zmęczenia, ale znalazłam chwilę, żeby coś napisać i zajrzeć na Wasze blogi :)
Moja przyjaciółka wyjechała dzisiaj do pracy do Niemiec, bardzo nagła oferta i spontaniczna decyzja, za co ją podziwiam. Sama nie wiem, czy potrafiłabym się tak szybko na to zdecydować. Nie będzie jej prawie dwa miesiące, nie wiem jak wytrzymam. Wyjazd do stolicy coraz bliżej, oferty przeglądam z dużą intensywnością. Jestem dziwnie podekscytowana, pozytywnie oczywiście, chociaż wczoraj w nocy naszły mnie wątpliwości.
A teraz takie pytanie, które bardzo mnie dzisiaj zaciekawiło:
Jak wyobrażasz sobie swój pierwszy dzień w pracy? 



OMG. I was so busy in last two days. I have no time to rest, and no time to do my exercises. Dwo days without them, could you imagine that? I exetered thet today, and finally I feel tired. Now I have time to read Your blogs ;)
My best friend gone to Germany, to work today, for long two months. I miss her <3 My departure to Warsaw is comming. I read the offers and send my aplications. Im exscitd! 
I have a question for you :)
How You imagine your first day in job?


Znów małe przypomnienie ostatniego posta :)
Ale to dla mnie ważne :)

Obrazek jest linkiem.
Zastanawialiście się nad tym, by znaleźć się w rejestrze dawców szpiku? Może wasz genetyczny bliźniak potrzebuje Waszych komórek macierzystych?
Ty możesz podarować komuś szansę na nowe życie! Już dziś możesz zarejestrować się jako potencjalny dawca szpiku. Ja już czekam na zestaw do rejestracji, a Ty?

3 komentarze:

  1. Pierwszy dzien w pracy na pewno jest stresujacy i to barrrrrrrdzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno bardzo stresujący :)

    ciasteczkoyeahblogspot.com

    OdpowiedzUsuń