piątek, 24 maja 2013

You don't always get what wish for, you get what you WORK FOR!



Jak dbacie o swoją figurę i samopoczucie? Ćwiczenia? Dieta? Ja od rana przelałam hektolitry potu. Jestem wymęczona ale w stu procentach usatysfakcjonowana! Marzę o sylwetce ze zdjęć powyżej i zamierzam ją osiągnąć ćwiczeniami i ciężką pracą. Nie lubię ścisłych diet, wytrzymywałam na nich kilka dni a potem znów objadałam się bez opamiętania. Odkąd ćwiczę napady wilczego głodu minęły, czuję się dużo lepiej, podobno też lepiej wyglądam. Wiadomo, podniesiony poziom endorfin :) Zauważyłam ostatnio, że jak nic mnie nie boli, nie mam zakwasów, to czuję się jakoś nieswojo. Mój trening? Absolutna podstawa dnia to 6 Weidera i seria ćwiczeń 'Palące pośladki', zmodyfikowana na mój sposób. Robię serię 6W serię Palących i tak trzy razy. Do tego dołączam 30 Day Shred i 6 week 6 pack od Jillian Michaels. Za dużo? Możliwe, ale zauważyłam, że jeden trening dziennie to dla mnie po prostu za mało. Czuję się już jak mały maniak! Ale na pewno pochwalę się efektami. Przez ostatni miesiąc, trochę zaniedbałam ćwiczenia, ale z talii spadło mi 2 cm, z bioder 1 cm i po 1 cm z ud :) Jeśli się chce, to można więcej!
Poza tym? Wracam do przeglądania ofert pracy, wysyłania CV i szukania dobrego kierunku studiów, który oprócz rokowań na przyszłość mógłby mnie zainteresować.
Pozdrawiam ! :)


19 komentarzy:

  1. Wow jakie sylwetki :D
    POzdrawiam i zapraszam na moje DIY :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym móc się taką pochwalić :) No ale dużo pracy jeszcze przede mną :)

      Usuń
  2. Powodzenia. ;) Ja nie mogę zmobilizować do ćwiczeń, może kiedyś. ;p
    Kocham tą piosenkę, w sumie cały zespół. ;D
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. To fakt, że jak się człowiek przyłoży do ćwiczeń to można zdziałać cuda. Diety też nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog .
    Zapraszam http://staybloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post;)
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za odwiedziny i komentarz na moim blogu:)
    Wow, Ty to masz dziewczyną siłę i zawzięcie do ćwiczeń ! Też trenuję, ale na siłce i chyba mniej intensywnie i rzadziej bo czasami leń mnie dopada ;p Powodzenia i wytrwałości życzę!

    pozdro,
    Edina Kamila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czasami też zdarza mi się odpuścić :) to całkiem normalne, są dni kiedy ćwiczenia są ostatnim na co mamy ochotę :)

      Usuń
  7. ja mam to szczęście, że mogę jeść wszystko w nieograniczonych ilościach i nie tyję ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, żebym tyła, w sumie to mam nawet dobrą przemianę materii ale wiadomo, zawsze coś do poprawy jest. Teraz mam manię na mięśnie :D

      Usuń
  8. Też chciałabym mieć taką sylwetkę:) Ale niestety nie potrafię wytrwać z ćwiczeniami, robiłam jakiś tydzień i nie udało się:( Ale życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) U mnie to zależy od innych zajęć, ostatnio przez matury trochę odpuściłam, ale teraz postaram się to nadrobić :)

      Usuń
  9. Widzę że nie tylko ja w stu procentach wykorzystuję wolne, które mamy po maturce :) W sumie spędzam ten czas w taki sam sposób jak ty - ćwiczenia, szukanie studiów (u mnie to bardziej czytanie regulaminu i zasad rekrutacji, bo studia wybrane mniej więcej), wysyłanie CV (chyba straciłam już nadzieję...)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chcę zapeszać, więc się nie chwalę jeszcze tak dokładnie, ale wybrałam kilka kierunków związanych z dziennikarstwem, psychologią biznesu czy PR :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W zdrowym ciele - zdrowy duch :))

    Bardzo fajny post..

    Dziękujemy za odwiedziny :)

    Pozdrwiamy z 3city

    XO XO XO XO

    OdpowiedzUsuń
  12. motywujace ;d

    dodajemy do obserwowanych?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny blog Zapraszam do mnie xd

    http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Yes! Nothing comes easy! I am working toward a hot body like yours, hopefully=p

    Xoxo,
    keryicanboleh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń