wtorek, 28 maja 2013

Wspólnie przeciw białaczce :)


Grr. Cierpiałam wczoraj katusze! Z racji tego, że mam 'stłoczone' ząbki a wyrastają mi ósemki, musiałam poddać się zabiegowi usunięcia jednej siódemki (na razie, kto wie, czy nie będę musiała tego samego zrobić z drugą).  Byłam przerażona, to fakt, bo było to moje pierwsze wyrywanie. Pan chirurg był jednak bardzo miły i właściwie bolało tylko podawanie znieczulenia, swoją drogą, wcale nie tak bardzo :D
Najgorsze przyszło potem. Dentysta zabronił mi ćwiczyć a jak już wspominałam, mały maniak ze mnie i jak nie poruszam się dostatecznie to nie mogę spać i czuję się dość dziwnie. Dzisiaj muszę nadrobić. 
Co więcej?  Przeglądałam ostatnio ogłoszenia, przesłałam kilka CV i dostałam telefon. W poniedziałek czeka mnie więc pierwsza rozmowa kwalifikacyjna w Warszawie. Oczywiście nie traktuję tego jakoś szczególnie poważnie, jednak zawsze będzie to fajne doświadczenie przygotowujące mnie do kolejnych, poważniejszych rozmów.
Odwiedzam blogi z równych stron świata, postanowiłam wrzucać małe streszczenia postów po angielsku. Jeśli zobaczycie jakiś błąd, koniecznie mi o tym powiedzcie!


Yesterday I went to my dentist. I had to pick out my tooth. I was so scared but frankly I wasn't feel pain much. What was the worst? The dentist said, that i can't exercising. Like I sad before, I'm a little maniac, so it was hard to me not to practise. What else? I send some CV, becouse I'm looking for work in Warsaw. I had a call today. I have interview on monday. Wish me luck !
xoxo

Poniżej małe przypomnienie ostatniego posta :)

Obrazek jest linkiem.
Zastanawialiście się nad tym, by znaleźć się w rejestrze dawców szpiku? Może wasz genetyczny bliźniak potrzebuje Waszych komórek macierzystych?
Ty możesz podarować komuś szansę na nowe życie! Już dziś możesz zarejestrować się jako potencjalny dawca szpiku. Ja już czekam na zestaw do rejestracji, a Ty?

8 komentarzy:

  1. whish u good luck for your interview :)

    thank u for following me i follow u back :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Matko, nienawidzę dentystów choc przyznam, ze obecnie chodze do bardzo fajnej babeczki.

    http://beznudyyy.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wielkiej sympatii do tego pana, jakoś nie ciągnie mnie tam ponownie :)

      Usuń
  3. I am sure you will be very loocky with your interview, and you will get the job.
    I follow you.
    Kiss

    OdpowiedzUsuń
  4. hello honey :) you wrote to me, you follow me, but I can´t find you

    www.perlaoreneta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam ten ból jeśli chodzi o ósemki..Przyjdzie w końcu ulga:) Powodzenia w rozmowie i do przodu!
    może obserwujemy?:)

    pozdrawiam,
    http://camilaofficial.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń